ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

NEWS : Glee Musim ke 2

9/17/10

Assalamualaikum & Salam Muhibbah!

Ops! semalam terlupa nak UPDATE Blog dan tak sempat nak 'wish' kepada Malaysia, Selamat Hari Malaysia yang disambut pada 16 September (setiap tahun)

Jeng x 10

hari ini 'saya' ingin membawa satu topik yang sudah tertera di atas, tahu apa dia? Hek eleh, apa lagi Glee Musim ke dua lah! kali ini Glee musim kedua mempunyai dua pelakon terbaru salah seorang dari Asia tahu siapa dia? artis kita ke? oh tidak, artis ini dari Filipina, tahu kah siapa dia? eh kejap saya beri klu pada tahun ini dia menyanyi satu lagu bertajuk 'Pyramid' dengan seorang artis yang cukup popular, tahu siapa dia? sudah tentulah Iyaz aduhai dan artis dari Asia tersebut adalah Charcie? cukup terperanjat? hehehehe....




seperti di dalam gambar beliau berasal dari Filipina kini beliau akan beraksi dalam drama bersiri muzikal Glee & salah seorang lagi adalah Chord Overstreet (belah kiri).

Musim kedua glee kali ini lebih mencabar dari biasa dengan ramai artis jemputan & sudah tentunya lagu baru, dalam siri ini juga terdapat satu musuh baru yang akan muncul.

Ingin tahu lagi? tunggu sahajalah ia disiarkan di Saluran FOX pada hujung September nanti!

2 comments:

H A N said...

haha...best episod 1 season 2...

tp syg...kt last2 cter,charice join vocal adrenaline la plak...

xsabaq tnggu britney's episode..

Jamal Jdin Jr. said...

tau xper!

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa