ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Dah Besar Nak Jadi Apa ?

12/9/10

Salam, yeah Update untuk bulan Disember 2010 !

bila lah SPM mahu habis ni? eh ...

Korg nak minta pendapat nih! aku ni minat Muzik, Lukis, Design, Mengarah Filem Sendiri (Director lah konon), Kerja Sukarelawan, Penulis & Jalan-jalan tapi aku tak tahu bila dah besar nak jadi apa . Ayoyoyo.. kalau boleh semua aku nak jadi tapi boleh kah? hehehehe

Sesiapa tolong bantu aku dalam bidang ni!
Agak2 ada ke kos yang aku minat dalam bidang camtu? hehehehe

Aku kalau boleh nak jadi orang senang jer lah.. huhuhu..
korg lak nak jadi apa?

Aku tengok kawan-kawan aku ada nak jadi Doktor, Cikgu, Polis, Tentera & 'GRO' gurau saje!
tapi yang aku ni nak jadi apa? penganggur kot?

agak2 kalau korg ada nasihat diberi dibenarkan lah komen kat statements aku kat FB Ok!

0 comments:

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa