ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 10 - Miranda Cosgrove '5'

1/2/11


Lima Fakta Menarik tentang Miranda Cosgrove ~ Apa lagi jom LIHAT yang LIMA TU !

1.
Dia mula ditemui pandai berlakon pada usia tiga tahun!

"
Aku sudah berlakon sejak aku berada di sana. Seorang Agent berjalan ke arahku aku. Ia menari di sebuah restoran. Taste of LA."

2.
Artis kesukaannya adalah Gwen Stefani, Avril Lavigne dan Paramore.

3. Dia bergantung pada teman dekatnya untuk menjaga rahsia!
"Semua teman saya dari sekolah rendah dan aku telah mengenal mereka selamanya. Mereka tahu bagaimana corak saya dan mereka tidak berfikir itu merupakan masalah besar"

4. Dia berhati Rock Band!

"Saya bermain pahlawan gitar dan band rock banyak tapi aku tidak terlalu baik!"

5. Miranda suka mengambil rakan-rakannya berjalan, tetapi tidak di h/p!
"Saya naik basikal ramai dengan rakan-rakan saya, bahkan memiliki sedepa dengan dua tempat duduk dan teman-teman saya selalu duduk di belakang dan kalau tidak di pedal .."

sumber "MIRANDA COSGROVE"

0 comments:

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa