ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 3 - Kenali Saya

1/1/11

Assalamualaikum semua !
Ingin berkenalan dengan saya ? Hah, disini saya memberitahu 20 perkara tentang saya,
Ok . Jom keTahui 20 perkara tentang saya ~

1. Saya Sayang Allah serta 25 orang Rasul
2. Idola saya Nabi Muhammad :D
3. Sayang dengan Ibu Bapa & Keluarga kecuali no. 3 (Nak tahu? Biarlah Rahsia). :)
4. Minat gila menyanyi dengan bermain alatan muzik
5. Suka menari (tapi tak reti menari)..
6. Suka melukis
7. Suka drama muzikal seperti Britannia High, Glee & Camp Rock !
8. Bersenam 'Of Course Lah!'
9. Tak suka diTIPU
10. minat bermain badminton
11. Ingin mengetahui perkara misteri contoh:~ segi 3 bermuda . . . hahaha
12. Minat anime & Lagu Jepun
13. Suka warna BIRU
14. Artis paling minat & paling TOP ! Maher Zain, Bruno Mars, Chord Overstreet (Glee) & Amber Riley (Glee)
15. Berminat tentang penyiasatan contoh :~ Detective Conan
16. Minat games strategi & pembinaan contoh :~ The Sims & Sim City
17. Cerita fasal Zombie semua minat!
18. Movie perang-perang moden suka gila !
19. Ingin memiliki pasukan okestra
20. Ingin mengubah dunia .. 'InsyaAllah'

0 comments:

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa