ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 40 - Skandar Keynes

1/3/11

Kali ini kita akan mengenali lagi salah seorang pelakon Hollywood iaitu Skandar Keynes

Skandar Keynes
Tarikh lahir
5 September 1991, London, United Kingdom, United Kingdom

Nama
Casper Amin Alexander Keynes

Tinggi
5 '8 "(1.73 m)

Mini Biografi

Skandar Amin Casper Keynes (lahir 5 September 1991) adalah seorang pelakon Inggeris terkenal dengan membintangi sebagai EdmundPevensie dalam filem adaptasi 2005
The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe. Dia akan kembali dalam peranan Edmund dalam sekuel filem The Chronicles of Narnia: Prince Caspian, yang saat ini dijadualkan untuk keluaran pada musim panas 2008. Kemudian membintangi sekali lagi The Chronicle of Narnia:
The Voyage of the Dawn Treader

Keynes lahir di London untuk penulis Randal Keynes dan Zelfa Cecil Hourani dan mempunyai saudara bernama Soumaya. Melalui ayahnya, Keynes adalah cucu besar-besar-besar saintis terkenal Charles Darwin. Datuknya besar Edgar Douglas Adrian, 1st Baron Adrian memenangi Hadiah Nobel dalam Fisiologi atau Perubatan pada tahun 1932.

datuk ibu-Nya, Fadlo Cecil Hourani, adalah penulis terkenal keturunan Lubnan, dan saudara Albert Hourani, juga seorang penulis terkenal dan profesor. Keynes menghadiri Anna Scher Teater Sekolah 2000-2005 dan saat menghadiri semua-anak Kota London School.

TRIVIA 
  1. Beliau bermain kriket
  2. Pandai menunggang kuda
  3. Bermain bola sepak sekarang menjadi penyokong Arsenal
  4. Mempelajari Taekwando
  5. Menghadiri sekolah yang sama sebagai pelakon Daniel Radcliffe dan Harry Michell. Pada September 2006 sampai dengan Julai 2007, baik dia dan Harry dalam Borang Keempat (Tahun Sepuluh) dengan Dan di Sixth Form Senior (Tahun Tiga Belas).
  6. Suka bermain permainan video

0 comments:

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa