ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 49 - January 4th 2011

1/4/11

4th January 2011

Hari ini adalah hari yang keEmpat dalam tahun 2011. Kenapa ye ? adakah korang sudah tahu tentang FAKTA 11 ? Saya masih meragu-ragu apa yang akan berlaku pada 21st December 2012 adakah ia satu tarikh permulaan kesengsaraan seperti dalam filem-filem Hollywood. "Hanya Allah Sahaja Yang Tahu". Saya disini bukanlah hendak mereka-reka cerita. Anda pun tahu, antara tanda-tanda kiamat adalah Keluar Al-Dajjal serta Penawanan BaitulMaqdis oleh orang Yahudi.

Dokumentari The Arrival's juga telah membongkarkan banyak propaganda 'freemasonry'. Tetapi yang saya hairan kenapa masih ada ramai orang Islam yang masih berkhayal termasuklah 'saya' sendiri. kenapa ? adakah mereka hanya menunggu saat ketibaan Imam Mahdi, kenapa kita tidak bertindak dahulu, persoalannya adakah saya akan terselamat ? saya rasa semua orang akan mati juga pada hari kiamat nanti . Bagaimana rasanya mati ? "hanya Allah mengetahui". Harap anda semua sedar apa yang dah berlaku sekarang ini. Sudah banyak tanda-tanda yang telah keluar. Tetapi para saintis yang 'dungu' memang 'sengal' kerana mempunyai otak udang. Korang semua pun tahu kita tidak boleh halang kemusnahan dunia serta kiamat tetapi tetap hendak melawannya, bukankah GILA semua itu ?

dan kini saya cuba membongkar rahsia 21/12/2012 .

0 comments:

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa