ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 55 - Azam Baru 2011

1/4/11

Selamat apa-apa waktu semua ! Oh yer, apa azam baru aku tahun ni yer ? Err, aku rasa tak pasang niat langsung.. Hahaha.. 'Just Kidding'. Ok ! Azam baru tahun ini adalah kumpul duit dengan bekerja 'itu sudah tentu'. Apa yang aku nak tahun ini adalah mendapat keputusan SPM yang amat baik serta cemerlang. YEAH That's Right :D

Ok, tahun ini aku bercadang ingin membeli sebuah komputer peribadi lebih dikenali sebagai Laptop ! cet, berangan saja aku ni. Yeah, ini adalah salah satu azam tahun baru dan benda baru aku nak ! Ok, Laptop jenis apa yang aku nak, meh tengok sini:~

Laptop Jenama HP keluaran tahun 2008
serta ingin memiliki sebuah handphone seperti iPhone :~

iPhone model ke 5
serta sebuah keyboard :~

Yamaha Keyboard model 2009
semoga barang yang aku impikan akan tercapai.. ~

Aku juga bercadang, sekiranya keputusan SPM aku baik serta cemerlang aku ingin mengambil kos Muzik kerana aku amat meminati muzik.

Jadi inilah azam aku untuk tahun baru 2011. Ok.

0 comments:

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa