ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 65 - Follower's

1/5/11

Selamat malam, -_______-

pst, nak tanya macam mana nak tambah follower's dekat blog ha ? aku tengok orang lain punya blog bukan main banyak follower's, kenapa yer ? (ni yang nak nangis ni) T_____T. Kpd yg pakar minta tolonglah bantu saya tambahkan pembaca blog saya.. masih tertanya, adakah blog saya ini kurang memuaskan atau tidak best ?
err, korang boleh beri pandangan lah, tapi jangan pedas-pedas, means bukan makan cili sampai pedas, tapi jangan jadi mulut laser ?! hah, maksud aku bukan mulut korang macam robot keluarkan laser tapi beri pandangan yang positif sikitlah.. huhuhu..

ok. jika ingin berkongsi cerita atau ada berita menarik bolehlah sent cerita anda di email saya di koizume_rei@ymail.com ataupun anda inginkan saya cari full - bio selebriti yang anda minati bolehlah email kat saya juga k!

P/S: pastikan anda terus jadi pembaca SETIA blog saya :D hehehe

Ok-Adios...

0 comments:

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa