ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 68 - Anthony Bernard Oliver

5/3/11

Salam, 
korang semua, sepatutnya aku POST awal bulan APRIL lalu tetapi disebab kebusy-an aku sejak bekerja di MPH Bookstore aku tak sempat nak mengupdate.

Ingin kucerita in, kawan baik ku-sahabat ku yang ku baru kenal selama 5 bulan baru sahaja Meninggal Dunia disebabkan satu tragedi pembunuhan ngeri di Hawaii, memang amat sedih bila ku dengar...

tapi Alhamdulilah dia mati dalam Islam. Syukur sesangat, sebab beliau memang berminat dengan Islam.

Kami pun tak pasti PUNCA dan SEBAB berlaku tragedi tersebut, tetapi beliau seorang yang amat baik dan peramah. Beliau bukanlah Orang Melayu tetapi Orang British yang sangat 10000x baik.

Tapi tak sangka orang yang Baik akan pergi dahulu amat sedih... kalau nak tahu ceritanya anda boleh baca di sini http://allaboutamzy.blogspot.com/2011/04/anthony-bernard-oliver-oller.html.

Ini saya ada buatkan video tribute untuk beliau.... T___T

Serba sedikit biodata beliau

February 25 1990 - April 12 2011
rest in peace
Al-Fatihah

Nama Penuh; Anthony Bernard Oliver Oller
Umur: 21 Tahun
Tarikh Lahir: 25 Februari 1990
Tempat Lahir: TBA
Pendidikan: Sarjana Muda Sumber Manusia
Tempat Tinggal: 1. London, United Kingdom 
                               2. Putrajaya, Malaysia

Anak ke: 2
Lagu Kegemaran: I'll Standby You

0 comments:

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa