ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 71 - Micheal Bublé

5/4/11

Ce citer ce citer!!


Salam semua!

Ada sesiapa kenal si dia tak? siapa? ala dia... kenal tak? aduh... tak kan tak kenal pun,
siapa nama dia? ala dekat atas dah tulis kot... tak kan tak tahu? korang ni tak per lah... kalau tak kenal dia... huhuhuhu... tapi dia ni salah seorang Penghibur yang aku minat juga... memang best kalau dengar lagu dia... huhuhuhuhu... nak tahu siapa nama dia? dekat TITLE dah tulis yer... hahahaha... ok...

Micheal Bublé ini berasal daripada Canada, dia seorang penyanyi dan penghibur, memang seronok dan enjoy bila dengar lagu dia, sebab banyak bawak makna tersendiri :) itulah kelebihan dia...

Inilah Beliau Micheal Buble... :)
Ini biodata beliau

Nama penuh Micheal Steven Bublé, tarikh lahir beliau September 9th 1975 lahir di Burnaby, British Columbia, Canada. Beliau ni seorang penyanyi, pelakon dan penulis lagu. agu yang bibawa oleh beliau bergenre Big Band, Traditional Pop dan Jazz.

Beliau ni dah berkahwin, dan punyai dua orang anak perempuan. Dulu beliau seorang Nelayan. Hidupnya susah juga, tapi beliau sering berusaha untuk menyara anak beliau serta isteri beliau dan akhirnya mencapai kehidupan senang sehingga sekarang... -Alhamdulilah-

Itulah sahaja aku boleh ceritakan, korang boleh lihat video interview beliau di Oprah Winfrey Show dekat Youtube, apa-apapun aku memang minat dengan lagu-lagu dia... huhuhuhu...

Inilah lagu yang aku suka layan daripada Micheal Buble, beliau ni memang ramai peminat ^_^ termasuk aku... hahahahaha... ok jom layan lagu dia... tekan jer play...


0 comments:

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa