ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 73 - iPod Touch 4Generation

5/4/11

Salam semua,

di hari yang mulia ini, saya ingin memperkenalkan satu alat permain MP3 yang terbaru, tentu anda sudah tahu bukan? sudah di tulis TITLE memang lah sudah tahu. hehe. Sekarang ini sudah zaman MODEN + IT memang patutlah semua orang tahu. Sekarang ini juga ramai remaja-remaja serta orang tua tergila-gilakan produk Apple iaitu iPhone, tambahan pula iPhone 4 kini sudah berada di Pasaran lebih maju daripada iPhone 3G. Selain itu, kini Apple Inc sudah pun melancarkan iPad 2 lagi canggih daripada iPad sebelum ini.


Ok, berbalik kepada tajuk asal gua ingin memperkenal satu pemain Mp3 dan Mp4 yang paling best ia seakan-akan iPhone tapi fungsinya hampir sama, cuma ia tak boleh masuk simcard itu jew. Anda semua mesti sudah tahu iPod Touch lah. 

iPod Touch ini pemain Mp3, Mp4 serta mempunyai WiFi. Selain itu juga, ia mempunyai GPS.!

wow! sangat menarik bukan? iPod Touch 4G ini juga kita boleh menggunakan untuk melayari internet dan juga mempunyai aplikasi menarik seperti aplikasi sosial dan juga game.

Siapa kata iPod Touch tak boleh Call dan SMS? Haha, iPod Touch pun boleh Call dan SMS tau, tapi kenalah ada hubungan WiFi baru boleh Call dan SMS. Tapi yang tak bestnya iPod Touch ni mahal sikit, harga dalam RM839 - RM1199. Bagi yang cukup senang akan cakap murah, bagi yang cukup susah akan cakap mahal. Fahamkan maksud ku?hahaha.

Tahu tak bentuk iPod Touch macam mana? iPod Touch ini juga ada 4 Generasi.

iPod Touch 4G
Harga di Pasaran Malaysia sekarang
RM799 - RM1199

Saiz GB = 8gb, 32gb dan 64gb
Power = 40H (Audio) 7H(Video)
Connectivity = WiFi dan Bluetooth
Camera = Front and Back = 3G Saiz 1280 x 780 dan 980 x 640 px.

if yang sudah ada cuba korang compare kan dengan iPhone. huhu. Tengok mana paling canggih :) ok.

adios!


0 comments:

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa