ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 23 - H.O.T.D

1/3/11

Kod Merah ! Amaran berbahaya, dinasihatkan supaya orang awam duduk di Rumah kerana sesuatu yang aneh telah menyerang negara kita.

Amaran! dinasihatkan supaya orang awam duduk di dalam rumah diminta kunci semua pintu serta tingkap untuk mengelakkan dari serangan berbahaya !

Yeah ! itulah dia Anime terbaru High School Of The Dead kisah zombie dalam bentuk anime dan ditayangkan secara berepisod jom kita baca Plot dia :~

School of the Dead (学园 黙 示 录, Gakuen Mokushiroku?, "Academy Apocalypse") adalah siri manga yang ditulis oleh Daisuke Sato dan diilustrasikan oleh Shoji Sato. Cerita berikut sekumpulan pelajar SMA terjebak di tengah zaman zombi dan bencana nuklear. siri ini telah siri di Bulanan Fujimi Shobo's Dragon Umur sejak September 2006 dan telah diterbitkan secara antarabangsa dalam beberapa bahasa. School of the Dead adalah diadaptasi menjadi sebuah siri televisyen anime oleh rumah gila yang ditayangkan di Jepun sejak tarikh 5 Julai 2010 hingga pada September 20, 2010.

PLOT

School of the Dead telah diberitahu hari ini, bermula sebagai dunia dilanda pandemik mematikan yang mengubah manusia menjadi zombie, secara halus disebut dengan watak utama sebagai "mereka" kerana mereka tidak lagi dianggap manusia.

Cerita berikut sekumpulan pelajar sekolah tinggi, seorang jururawat, dan seorang gadis muda ingin menyelamatkan diri daripada zombie yang dipanggil sebagai "Wabak". Dipimpin oleh Takashi Komuro sophomore, kumpulan sekolah terdiri daripada enam orang lain dan anjing kecil, serta mencipta sebuah pasukan Gestalt dengan satu tujuan: untuk bertahan hidup. Para penulis menggunakan role-playing terminologi untuk mengkategorikan atribut aksara khas masing-masing. Takashi Komuro berfungsi sebagai pemimpin pasukan. Miyamoto Rei, Saeko Busujima, dan Kohta Hirano dianggap pejuang kerana kemampuan luar biasa mereka dengan senjata; Saya Takagi digambarkan sebagai wizard kerana kecerdasan dan kemahiran pengurang; Shizuka Marikawa ditugaskan peranan doktor kerana ia adalah seorang doktor berlesen.

P/S: cerita ini hanya sesuai untuk golongan 18 tahun ke atas sahaja.

0 comments:

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa