ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 30 - Glee Karakter Musim Pertama Part IV

1/3/11

Noah "Puck" Puckerman (Mark Salling) adalah sahabat Finn yang terbaik dan pasukan ragbi, pada awalnya tidak bersetuju Finn menyertai kelab Glee. Puck menyertai acapella semua lelaki Will yang kumpulkan.

mark salling sebagai Noah Puckerman
Episod seterusnya, dia kemudian mendapati bahawa dia adalah ayah dari bayi Quinn. Dia menolak ketika dia menawarkan untuk menyokong bayinya dan, menyebutnya "Lima pecundang". Kemudian di episod yang sama, Puck bergabung dengan kelab Glee. Pada "Mash-Up", Puck mulai berkenalan dengan Rachel setelah ibunya mendesak dia untuk mencari makwe Yahudi. hubungan berakhir, namun, Rachel masih berkonflik atas perasaannya terhadap Finn dan Puck manakala mereka mempunyai perasaan untuk Quinn. Dalam episode "Ballad", Puck mengaku Mercedes bahawa dia adalah ayah dari bayi Quinn, dan disarankan untuk meninggalkannya sendirian. Pada "Hairography," Quinn tertanya-tanya adakah dia harus mengangkat bayinya dengan Puck dan mengundang dia untuk membantu bayi-nya-duduk tiga orang anak dari Terri adik Kendra. Quinn mengagumi cara Puck menangani situasi, tetapi kemudian jengkel mengetahui bahawa dia "sexting" Santana sepanjang malam. Puck Quinn mengatakan bahawa ia akan menjadi ayah yang baik untuk bayi dan pakwe yang baik kepadanya, tetapi tidak boleh diharapkan untuk tetap monogami jika Quinn terus menolaknya seks.

Dia kembali ke rencana semula dia memberikan bayi kepada Schuesters. Setelah cukur mohawk-nya,. Puck tidak lagi dianggap sebagai pengganggu kredibel, dan mula berkenalan dengan Mercedes untuk meningkatkan status sosialnya. Walaupun Quinn akan menyerah bayi, ia mengatakan bahawa ia ingin berada di sana untuk kelahiran untuk bertemu putEri mereka. Dia bernyanyi "Beth" untuk membiarkan dia tahu bahawa dia ingin nama puteri mereka Beth bukan Jackie Daniels saat ia awalnya disyorkan.

Dalam Season 2, Puck dihantar ke remaja penahanan untuk menghancurkan ATM. Pengeluar melakukan ini sebagai keputusan kreatif untuk memberikan ruang bagi kisah cinta antara bekas pacarnya-, Quinn dan ahli baru, Sam Evans.

0 comments:

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa