ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 29 - The International Award

1/3/11

Sebuah Penghargaan Pihak Berkuasa (APN) adalah badan yang bertanggung jawab untuk operasi Award di dalam suatu negara tertentu. Ada hanya dapat satu NAA di setiap negara - pada ada saat ini ada 62 buah negara yang menyertainya. Setiap NAA adalah sebahagian daripada salah satu daripada empat daerah, dan disokong oleh pejabat serantau.

Pihak berkuasa Penghargaan Nasional adalah ahli Persatuan Antarabangsa Award. Dengan demikian mereka akan ditetapkan oleh perlembagaan IAA, dan bertemu setiap tiga tahun sebagai sebahagian daripada Forum Antarabangsa.

Naas bisa badan bukan kerajaan, badan perkhidmatan atau campuran keduanya. Semua Naas akan mempunyai pejabat kebangsaan dan pengarah yang boleh menyarankan anda tentang cara untuk terlibat dalam Award di negara itu.

Anda boleh mencari kuasa Award di negara anda di bawah ini. Jika ada satu, mendapatkan kenalan dengan mereka secara langsung, dan mereka boleh memberitahu anda apa yang perlu dilakukan selanjutnya.

Malaysia
Malaysia Award logo


Nama Anugerah: Anugerah Remaja Perdana Rakan Muda (ARPRM)

Rakan Muda Bahagian Pembangunan Jabatan Nasional Pemuda dan Sukan Malaysia menawarkan Award Program (dikenali secara tempatan sebagai Anugerah Remaja Perdana Rakan Muda) kepada orang-orang muda di Malaysia.

Hubungi: Kementerian Belia dan Sukan, Lantai 2, Menara KBS, Precinct 4, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62570 Putrajaya

Tel: +603 8888 8780
Email: mariamtobias@yahoo.com

URL: kementerian belia dan sukan

0 comments:

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa