ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 32 - Fame film 2009

1/3/11

Pernah dengar tidak tentang Fame Muzikal Filem ? Cerita ini amat best ia seperti drama muzikal 'glee', step up, camp rock, britannia high dan high school musical. Jom baca sinopsisnya dibawah:~

FAME FILM 2009 Poster
Sebuah penciptaan kembali filem terlebih 'hit' hasli pemenang Oscar, Fame berikut sekumpulan penari berbakat, penyanyi, pelakon, dan seniman selama empat tahun di New York City Sekolah Tinggi Seni Pertunjukan, sebuah kumpulan besar, pelbagai kreatif di mana para pelajar dari semua lapisan hidup diberi kesempatan untuk mewujudkan impiannya dan mencapai kemasyhuran nyata dan abadi ... jenis yang datang hanya dari bakat, dedikasi, dan kerja keras.


Dalam suasana yang sangat kompetitif, diganggu oleh keraguan diri, gairah masing-masing pelajar akan diuji. Selain tujuan artistik mereka, mereka harus berurusan dengan segala sesuatu yang masuk bersama-sama dengan sekolah tinggi, masa kacau penuh sekolah, persahabatan dalam, tunas asmara, dan self-discovery.

Seperti setiap pelajar berusaha untuk saat nya dalam sorotan, mereka akan mencari siapa di antara mereka mempunyai bakat bawaan dan disiplin yang diperlukan untuk berjaya. Dengan cinta dan sokongan dari teman-teman mereka dan sesama seniman, mereka akan mencari tahu siapa di antara mereka akan mencapai Fame ...

para pelakon ini meliputi Asyer Book sebagai Marco, Kristy Flores sebagai Rosie, Paulus Iacono sebagai Neil, Paulus McGill sebagai Kevin, Naturi Nakal sebagai Denise, Kay Panabaker sebagai Jenny, Kherington Payne sebagai Alice, Collins Pennie sebagai Malik, Walter Perez sebagai Victor, dan Anna Maria Perez de Tagle sebagai Joy. instruktur mereka termasuk Debbie Allen sebagai Ketua Simms, Charles S. Dutton sebagai Alvin Dowd, Kelsey Grammer sebagai Joel Cranston, Megan Mullally sebagai Fran Rowan, dan Bebe Neuwirth sebagai Lynn Kraft.  

0 comments:

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa