ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 80 - Apa CER hari ini?

5/24/11

Assalamualaikum semua dan Salam 1 Malaysia. :)
Sudah berapa lama eh tak update blog? (padahal baru berapa minggu). Rasanya macam kejap je masa berlalu pejam celik pejam celik dah masuk ujung bulan 5. Serius memang betul, baru-baru ini gak dalam  beberapa hari yang lepas Glee telah pun buat Konsert Live on Stage di Las Vegas, bila lah mereka nak buat kat Malaysia pulak eh? hehehehehe. Bagi yang duduk di USA dan Europe amat bertuah sebab dapat tengok konsert dia orang secara LIVE, tapi orang tak kisah sebab nanti ada Glee Live 3D dekat Pawagam, hahahahaha :P walaupun dalam keadaan bulan puasa aku tetap nak tengok juga. hehehehe..
dan rasa sekejap sahaja episod Glee bermula semalam tengok-tengok dah nak masuk Final so hari ini last (esok last mengikut waktu GMT) aku harap New Direction akan menang dalam peringkat National.




Boleh Cek disini Tour diaorang http://www.gleetour.com/news/23511

Kalau dalam realiti hidupku Kumpulan kami kalah dalam peringkat Negeri Pertandingan Koir Patriotik, then lepas ini group kami akan ke buat persembahan terbuka di Hari Belia Negara (WAAAH ! Sangat Teruja!) Tak pernah-pernah kami membuat persembahan di orang ramai kali ini kami akan buat. Sangat HAPPY.


JOM Ramai-ramai datang memeriahkan Hari Belia Negara dengan kata lain HIMPUNAN SEJUTA BELIA MALAYSIA.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa