ce citer ce citer

Latest News - 2 0 1 1

Phase 81 - demam BLEACH

5/25/11

Assalamualaikum, salam 1 Malaysia, salam sejahtera dan salam setengah jam. :)

Pagi-pagi ini eloklah kalau kita minum kopi dan makan roti bakar untuk mengalas perut. Huhuhu, ok pagi-pagi sebegini adalah benda nak dicerita dekat korang, ce teka apa aku nak cerita? hahaha, dekat Title atas tu besar-besar tulis demam BLEACH, nak tahu kenapa?

Tak tahulah baru-baru ini aku ada tengok Bleach Episode 90 then time tengok-tengok tu tiba-tiba semangat minat anime aku datang kembali tapi untuk Bleach sahajalah untuk sementara ni. Tahukah anda Bleach adalah anime favorite ku time sekolah dulu, hahahaha <3 <3 <3.

Ok, tapi episod paling best dalam Bleach ni episode Turn Back to The Pendulum, tu best maa, time tu Uruhara masih lagi bergelar shinigami dan taichou aku suka watak fukutaichou dia. hahaha.


Apa-apa pun Bleach still best selepas Naruto. peduli apa aku Bleach tetap best dari Naruto. hahaha, tulah maksud aku. pergh....

inilah Bleach bukan pencuci Bleach :P

HARI : Rabu MASA : 9.48 Pagi

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.

.:Aku.Ceritta.&.Kawan:.
Me & Friend's

Semak Antarabangsa